Można było wylicytować między innymi kalendarze z dedykacjami Jarka Hampela, Damiana Balińskiego i Romana Jankowskiego, koszulkę z autografami zawodników oraz reklamę na stadionie Smoczyka.
Właśnie licytacja o możliwość ustawienia reklamy na murawie przez cały nadchodzący sezon skupiła najwięcej chętnych. Walka zakończyła się na kwocie 1247 zł. Wygrała ją firma z Piasków koło Gostynia i to właśnie jej reklamę z orkiestrowym sercem będzie widać podczas meczów żużlowych.
Ze sprzedaży wszystkich żużlowych gadżetów udało się uzbierać ponad trzy tysiące zł.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?