Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kaufland w Białymstoku. Sieć otworzyła nowy innowacyjny market przy ulicy Wierzbowej 2 (zdjęcia)

Adrian Kuźmiuk
Adrian Kuźmiuk
Kaufland w Białymstoku. Sieć otworzyła nowy innowacyjny market przy ulicy Wierzbowej 2
Kaufland w Białymstoku. Sieć otworzyła nowy innowacyjny market przy ulicy Wierzbowej 2 Wojciech Wojtkielewicz
W czwartek (24 lutego) Kaufland otworzył sklepy w trzech miastach: w Białymstoku, w Starachowicach i w Koszalinie. Nowe obiekty przywitały klientów licznymi promocjami i niespodziankami.

Inwestycja w Białymstoku przy ulicy Wierzbowej 2 to nowy dla sieci Kaufland koncept typu mixed-use, czyli obiekt łączący w sobie różne funkcje użytkowe. Sklep znajduje się na parterze budynku mieszkalnego, a do dyspozycji osób zmotoryzowanych oddanych jest około 100 miejsc parkingowych. Na parterze oprócz sklepu Kaufland znajdują się również inne punkty handlowo-usługowe.

Klienci nowej placówki w Białymstoku mogą korzystać z szerokiego asortymentu Kaufland, który obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym min. artykuły świeże – owoce i warzywa, mięso, wędliny, sery oraz produkty mleczne, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.

- Atrakcyjną i starannie dobraną ofertę klienci znajdą również przy ladzie obsługowej, gdzie dodatkowo będą mogli liczyć na fachową poradę ze strony personelu - informuje Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j. - Prócz tego specjalnie z myślą o konsumentach poszukujących produktów wegańskich i wegetariańskich, a także artykułów spożywczych bez glutenu czy z niską zawartością cukru sieć przygotowała specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania. Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – klienci robiący zakupy w nowym markecie znajdą szeroki asortyment produktów marek Kaufland, w tym artykuły w przystępnych cenach K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną marki K-take it veggie oraz produkty charakterystyczne dla tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre!. W nowym markecie konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego i tekstylia.

W trosce o komfort klientów i środowisko

Dla wygody kupujących umieszczono m.in. szafki depozytowe, gdzie kupujący mogą zostawić rzeczy osobiste oraz zakupy zrobione w innych placówkach, a także punkt informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK. Kupujący mogą skorzystać także z cyfrowych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe, a także elektroniczne panele umożliwiające nie tylko sprawdzenie ceny produktu, ale również skład produktów oferowanych na wagę (przy ladzie obsługowej). Kolejnym cyfrowym rozwiązaniem, które zastosowano w sklepie, są ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W markecie znajdują się również toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, a także specjalne pomieszczenie dla rodziców z dziećmi wyposażone między innymi w przewijak.

W obiekcie zastosowano również energooszczędne oświetlenie LED, a przy owocach i warzywach elektroniczne etykiety cenowe, dzięki którym sieć ogranicza zużycie papieru. W sklepie dostępny jest również automat, do którego można oddawać kaucjowane butelki i otrzymać bon do wykorzystania w sieci Kaufland.

Atrakcje z okazji otwarcia

Z okazji otwarcia sklepu, Kaufland przygotował dla klientów wiele atrakcji. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział od czwartku 24 lutego do soboty 26 lutego w godz. 10-18, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Dodatkowo dla klientów odwiedzających nowo otwarty market w dniu 24 lutego Kaufland przygotował również poczęstunek oraz upominki – balony, róże i żetony do wózków. Z okazji tłustego czwartku pierwszych 1000 klientów sklepu otrzymało pączka w prezencie. W dniach 24 lutego – 2 marca kupujący mogą także liczyć na specjalną ofertę promocyjną. Niespodzianki czekają również na uczestników programu lojalnościowego PAYBACK – wystarczy od 24 lutego do 2 marca zrobić zakupy za minimum 100 złotych, aby otrzymać 1000 punktów PAYBACK, co stanowi równowartość 10 złotych do wydania na zakupy.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 235 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bialystok.naszemiasto.pl Nasze Miasto