Jak informuje Marceli Maćkiewicz, przedstawiciel inwestora, nie chce na razie podawać konkretnej daty otwarcia ze względu na zobowiązania wobec klientów, którzy mają własne plany marketingowe.
– Biedronka chce zrobić w Sokółce regularny sklep z prawdziwego zdarzenia. Zostanie on wykonany w najnowszym standardzie. Zarządzający siecią widzą dobre wyniki finansowe, jak też spore zapotrzebowanie. Media Ekspert z kolei bardzo mocno chce zaistnieć w Sokółce – wyjaśnia Marceli Maćkiewicz.
Dla obu sieci nie bez znaczenia jest też lokalizacja nowo budowanego pawilonu, tuż przy drodze krajowej prowadzącej do granicy z Białorusią. Daje to obu sieciom potencjalnie duże możliwości. Z kolei dla inwestora to komfort, że ma dwóch sprawdzonych i pewnych najemców.
To Cię zainteresuje: Kolejki jak za PRL na otwarciu galerii handlowej
– Te dwa duże markety przy już istniejącym Brico Marche będą dobrym uzupełnieniem dla klientów – zapewnia Maćkiewicz.
Powstająca Biedronka będzie czwartym marketem tej sieci w Sokółce. Z kolei Media Expert będzie miał dwa duże markety oferujące podobny towar. W galerii na Łąkowej jest Neonet, a na os. Zielonym - EURO RTV AGD.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?