Sokółczanie zyskają nowe miejsce na zakupy. Nowy supermarket wkrótce zostanie otwarty

Martyna Tochwin
Martyna Tochwin
materiały prasowe
Jeszcze w tym roku mieszkańcy Sokółki będą mogli zrobić zakupy w sklepie sieci Netto. Zostanie on utworzony w miejscu dotychczasowego Tesco przy ul. Lotników Lewoniewskich. W lokalu wielkopowierzchniowym trwają prace wykończeniowe.

- Na nowych klientów w weekend otwarcia czekać będą liczne atrakcje i promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze, jak i te z tzw. linii non-food, czyli wyposażenie domowe i sprzęty AGD - informuje Ewa Zaborska z biura prasowego Netto Polska, podkreślając jednocześnie, że data otwarcia sklepu nie jest jeszcze ustalona, ale z pewnością nastąpi to w ciągu trzech najbliższych miesiącach.

W marcu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na zakup ponad 300 sklepów Tesco przez duńską sieć sklepów Netto. Wśród nich znalazł się sklep w Sokółce. Obecnie supermarket przechodzi transformację, zmieniany jest m.in. szyld oraz wystrój.

- Nowy sklep będzie funkcjonował w naszym wyjątkowym flagowym formacie – Netto 3.0. Oznacza to szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstanie strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Łącznie w stałej ofercie Netto ma 3000 produktów, w tym 1000 produktów marek własnych, w atrakcyjnych cenach - podkreśla Ewa Zaborska.

Dodaje jednocześnie, że na każdy tydzień przygotowywane będąnowe promocje, które pozwalają mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

Wiadomo, że zmieni się wnętrze sklepu. Będzie urządzone w minimalistycznym skandynawskim stylu.

- Pod względem wystroju sklepy Netto 3.0 są aranżowane w popularnym skandynawskim stylu, czerpiącym inspiracje z natury. Klienci będą mogli zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także dobrze widoczne, a jednocześnie stonowane oznaczenia promocji - tłumaczy Ewa Zaborska.

Sklep sieci Tesco w Sokółce działał przez ponad trzynaście lat, został otwarty jesienią 2007 roku.

Mobilnych ołtarzy jednak nie będzie?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie