W piątek do sokólskich policjantów zgłosiła się 22-letnia mieszkanka powiatu. Kobieta poinformowała, że na jednym z portali ogłoszeniowych wystawiła na sprzedaż torebkę.
Za jego pośrednictwem odezwała się osoba, która wyraziła chęć jej zakupu. Przesłała sprzedającej screen wiadomości, z prośbą o wpisanie maila. Miał on być niezbędny, aby bezpiecznie przeprowadzić transakcję.
Na podany adres 22-latka otrzymała link. Po wejściu w niego wpisała dane osobowe oraz dane do bankowości elektronicznej.
W międzyczasie kobieta odebrała telefon myśląc, że dzwonią do niej z banku. W słuchawce usłyszała męski głos, który podał jej kod do kolejnego etapu transakcji.
Kiedy godzinę później mieszkanka powiatu sokólskiego sprawdziła stan swojego konta, okazało się, że wpłaty za torebkę nie było, a z jej konta "zniknęło" blisko 1000 złotych.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?