Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Punkt Obsługi Klienta PGE wraca na mapę Sokółki. Ma ruszyć już we wrześniu

OPRAC.:
Martyna Tochwin
Martyna Tochwin
pixabay.com
W połowie września w Sokółce ponownie zostanie otwarty Punkt Obsługi Klienta PGE. Aktualnie trwają prace przygotowawcze w miejscu, gdzie zostanie uruchomiony punkt, czyli przy ul. Kolejowej 25. Problem braku punktu obsługi klienta był wielokrotnie zgłaszany przez mieszkańców, a uchwały w tej sprawie podejmowali m.in. radni gminy Sokółka oraz powiatu sokólskiego. Swoją pomoc deklarował również wicepremier Jacek Sasin.

- Pan Minister Jacek Sasin nie zostawił mieszkańców powiatu sokólskiego z tym zmartwieniem i tak jak obiecał zajął się sprawą. W ciągu kilku miesięcy z pozytywnym efektem zakończyły się jego działania. Już w połowie września znów będziemy mogli załatwiać sprawy związane z energią w naszym mieście - mówi Daniel Supronik, przewodniczący Rady Miejskiej w Sokółce, jednocześnie inicjator przywrócenia punktu do Sokółki.

W 2013 r. PGE Obrót S.A. podjęła decyzję o likwidacji Biura Obsługi Klienta w Sokółce przy ul. Kolejowej 25 a istniejący od 1959 roku Rejon Energetyczny w Sokółce wraz z Punktem Obsługi Klienta PGE Dystrybucja S.A. został zlikwidowany w 2016 r.

W perspektywie mieszkańcy ocenili obie te decyzje jako niekorzystne. Chcąc załatwić nawet z pozoru najprostszą sprawę w biurach PGE w Białymstoku, niejednokrotnie musieli poświęcić na to kilka dni, gdyż ilość osób oczekujących w kolejkach, nie pozwalała na załatwienie sprawy podczas jednej wizyty. A to wiązało się z koniecznością organizowania dni wolnych u pracodawców, często dezorganizacji życia zawodowego i rodzinnego.

Problem braku POK wielokrotnie był zgłaszany przez mieszkańców powiatu sokólskiego i okolic. W marcu br. radni miejscy z Sokółki nie przeszli obok tego obojętnie i podjęli uchwałę w sprawie przywrócenia Punktu Obsługi Klienta PGE w Sokółce. W krok za nimi taką uchwałę intencyjna podjęła również Rada Powiatu Sokólskiego i Rada Gminy Dąbrowa Białostocka.

- Ten postulat wpisuje się realizację programu przywracania „Polski powiatowej”, jest niezbędny i należy go traktować jako priorytetowy - podkreślali radni.

Sokólski Punkt Obsługi Klienta będzie się znajdował w poprzednim miejscu, czyli przy ul. Kolejowej 25, gdzie interesanci będą obsługiwani od 7 do 15, od poniedziałku do piątku.

od 12 lat
Wideo

Niedzielne uroczystości odpustowe ku czci św. Wojciecha w Gnieźnie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sokolka.naszemiasto.pl Nasze Miasto