Kandydaci muszą legitymować się wyższym wykształceniem i co najmniej 3-letnim stażem pracy, albo wykształceniem średnim i 5-letnim stażem. Nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne, posiadać nieposzlakowaną opinię oraz posiadać obywatelstwo polskie i korzystać w pełni z praw publicznych. Preferowani będą prawnicy, a także ci, którzy potrafią pracować w zespole i znają przepisy, m.in. ustawę o samorządzie czy zamówieniach publicznych.
Inspektor będzie odpowiedzialny m.in. za przygotowanie projektów uchwał, materiałów dla radnych czy projektów odpowiedzi na interpelacje. Szczegóły na stronie internetowej starostwa.
Czy dostaniesz zasiłek podczas kwarantanny?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?